Menu:

 

 

 

 

 
Reference:

Tesla Blatná, Ateliéry Barrandov, Asociace starožitníků, Město Prostějov, Olma Olomouc, Lego Production, ČD Cargo, Husqvarna ČR, Shell ČR, Total ČR, Zentiva, Burda Praha, Microsoft ČR, ČKD Export, Hotel Holiday Inn Brno, Robert Bosch, HC Sparta Praha, Fan Club Slavia Praha, Pfizer, Fotbal Sparta Praha, Ministerstvo průmyslu a obchodu, Restaurant Duplex, Autoklub ČR, Blue Style a mnoho dalších firem, restaurací, veřejných institucí.

Doporučujeme:

Agentura BEA     Truhlárna Meubles    
SKK Hovorčovice    Admira Praha

 

 

 

 

 

ill title Inteligence karet

možná se zdá, že Vaše karta je chytrá a že zná odpovědi na všechny otázky. Je chytrá, ale pouze tím, že si pamatuje.

magnetický proužek - kontaktní přístup k datům uloženým na magnetické pásce. Karta s magnetickým proužkem slouží jako paměťová karta. Magnetické proužky Hi-Co nebo Lo-Co.

kontaktní čip - kontaktní přístup k datům uloženým na čipu karty. Kartu je možno osadit čipem paměťovým, čipem s mikroprocesorem až po čip s mikroprocesorem a kryptoprocesorem.

bezkontaktní čip - bezkontaktní přístup k datům uloženým na čipu uvnitř karty. Obdobně jako u karty s kontaktním čipem je možno implementovat do karty bezkontaktní čip paměťový, mikroprocesorový nebo mikroprocesorový s kryptoprocesorem.

kombinace inteligence - Datové nosiče je možno různě kombinovat, takže je můžno využít výhod jak bezkontaktního, tak i kontaktního přístupu k datům. Např bezkontaktního čipu pro evidenci zaměstnanců a vstup a Hi-Co magnetickým použkem k vstupu na parking.

Tyto karty využívají jako vstupní a docházkové nosiče pro bussines centra (např: River City, Kavčí hory OfficePark, ČKD Export a další).

 

ill title Personifikace karet a její prvky

termoprint - termoprintem lze na kartu dotisknout identifikační číslo, libovolný text, barevnou fotografii apod.

čárový kód - Je možné využít různé typy čárových kódů. Na kartu se tiskne termoprintem.

stírací fólie - Slouží na dočasné překrytí údajů, které nemají být ihned čitelné. Po setření fólie je možno údaje číst. Lze je využít u předplacených předplacených telefonních karet.

embossing - Jde o vyražení reliéfního písma na kartě. Je možné vyrazit libovolné číslo nebo libovolný textový řetězec. Následně je možné tyto znaky obarvit (zlatá, stříbrná nebo černá)

ill title QR Code

je dvojrozměrný kód, zapisovaný do čtverce. QR je zkratka pro Quick Response (rychlá odpověď). Do QR kódu je totiž možné, na rozdíl od 12 ciferného čárového kódu, uložit veliké množství informací - v případě alfanumerických znaků je možné vytvořit text s délkou až 4 300 znaků. tečku QR kódů je totiž možné nainstalovat do většiny moderních mobilních telefonů. Díky tomu se nyní tyto kódy masivně prosazují do reklam po celém světě. Mobilní telefon vybavený čtečkou QR kódu totiž dokáže během okamžiku naskenovat a přeložit QR kód do, pro uživatele srozumitelného, textu. V reklamním QR kódu se pak může skrývat nejen libovolný reklamní text, ale také například URL adresa, kde je možné o výrobku najít další informace, nebo kontaktní informace na výrobce a mnoho dalšího.

 

S naší kartou budete více vidět.